PALVELUT-HINNASTO

Lautiosaaren Omakotiyhdistys Ry palvelee Sinua

PALVELUITAMME

Joko käytössänne on edulliset ja monipuoliset palvelumme? Kotiapu auttaa monenlaisissa kotona asumiseen ja asiointiapuun liittyvissä palveluissa. Kylätalo Lautsikka on avoinna maanantaista perjantaihin kello 8-14.00. Kylätalolta saa arkisin lounasta kello 11-13.00, myös kotiin toimitettuna, sekä annokset viikonlopuksi. Palvelut ovat Lautiosaaren Omakotiyhdistys Ry:n jäsenetuja. Jäseneksi voit liittyä soittamalla, kylätalolla tai netissä Omakotiliiton sivuilla. Palveluhinnat voi vähentää verotuksessa kotitalousvähennyksenä.

PAIKALLINEN EDUNVALVONTA

Omakotiliiton vahva ja monipuolinen valtakunnallinen edunvalvonta antaa hyvät eväät myös yhdistysten tekemään paikalliseen edunvalvontaan. Omakotiliiton jäsenyhdistykset ovat olleet mukana omilla paikkakunnillaan lukuisissa paikallisen edunvalvonnan hankkeissa, joten liiton jäsenyhdistysten piirissä on kokemusta ja osaamista, jota voidaan jakaa jäsenten käyttöön. Omakotiliiton jäsenyhdistykset saavat liitosta kattavan verkoston ja täsmäkohdennettuja työkaluja oman paikkakunnan, alueen ja lähiympäristön edunvalvonnan aiheisiin. Paikalliset hankkeet voivat olla kaavoituksesta ympäristön viihtyvyyteen ja kunnallisista maksuista kiinteistöveron määräytymiseen. Halutessasi voit liittyä Suomen omakotiliiton jäseneksi netissä klikkaamalla alla olevaa linkkiä. Lautiosaaren Omakotiyhdistys Ry:n jäsenmaksu on 28€/vuosi.

KODIN SIIVOUKSET
IKKUNOIDEN PESU