TOIMINTA

Lautiosaaren Omakotiyhdistys Ry toimintaa

Lautiosaaren Omakotiyhdistys ry on omakotiasujien ja vapaa-ajan asujien etujen ajaja. Yhdistys on puolueisiin sitoutumaton ja kuuluu jäsenenä Suomen Omakotiliitto ry:n. Toiminta-ajatuksena on tukea kylien kaikinpuolista elinvoimaisuutta ja ihmisten hyvinvointia.  Yhdistys tekee työtä yhdessä Keminmaan kunnan ja erilaisten sidosryhmien kanssa asukkaiden asuinympäristön mukavuuden ja kotona asumisen turvaamiseksi ja parantamiseksi.  Omakotiasumisen ja kotiavun turvaaminen kohdistetaan mm. lapsiperheille ja ikääntyvälle väestölle sekä autamme työpaikkojen luomiseen ja säilymiseen Meri-Lapin alueella. Lautiosaaren Omakotiyhdistys ry on perustettu 1995.

TOIMINTAKERTOMUS 2020
TOIMINTAKERTOMUS 2021
TOIMINTAKERTOMUS 2022
TOIMINTASUUNNITELMA 2023
TOIMINTAKERTOMUS 2023
TOIMINTASUUNNITELMA 2024

Linkkejä

Alapuolelta löydät linkkejä yhteistyötahojemme sivuille. Sivuille pääset klikkaamalla kuvakkeita.

Keminmaan Kunta

Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskus